niedziela, 10 kwietnia 2016

Zarabiaj ze mną

ClixSense



Dziś chciałbym wam przedstawić jak zarobić na Clixsense.com dosyć sporą stawkę na miesiąc bądź w dzień :) . Od razu napiszę że gdy zarejestrujecie się z mojego reflinka, ode mnie dostaniecie kontakt 24/7 porady, pomoc z ankietami i nie tylko :) na dole wstanie filmik z yt żeby każdy mógł zobaczyć jak to wszystko wygląda 



Trochę od ClixSense
To program typu PTC, czyli jest to zarabianie polega na wypełnianiu ankiet, klikaniu w reklamy, oglądaniu reklam. Obecnie to jeden z najlepszych programów na rynku PTC. program ten na samym początku nie cieszył się dużą popularnością wśród polskich użytkowników ponieważ wypłaty są realizowane dla kont STANDART od 8$ a dla kont PREMIUM od 6$.



Zarabianie na Clixsense


Surveys - są to płatne Ankiety za które możemy dostawać codziennie od 0.80$ do 2 czasami 3$ , więc jak na jedną Ankietę to dosyć sporo.
ClixGrid - Codziennie otrzymujesz STANDART 30 szans a PREMIUM 60 szans na wygranie od 0.1$ do 10$ !
View Ads - Są to reklamy które dostajemy codziennie około 30 wszystkich od wartości 0.001 $ do 0.02 $
Offerts i Taski - Ofert są moim zdaniem najszybszym sposobem na zarabianie można zarobić dziennie do 10$ lub więcej to zależy tylko od tego czy będą dostępne dla Ciebie w tym momencie ofert, natomiast Taski są podobne do ofert lecz na nich zarania się mniej od 0.01$ do 0.20$ (bodajże)



Co do wypłacania ClixSense


Wypłaty możemy dokonać na konta PayPal, Payza , Paytoo , Neteller i tak jak wyżej pisałem wypłaty są realizowane od 8$ Konto STANDART i 6$ dla Konta PREMIUM


 ANKIETY


Gdy się zarejestrujemy musimy od razu wypełnić SURVEYS PROFILE, dobrze się zastanówcie nad wypełnieniem ponieważ nie wszystko da się cofnąć. Pewnie się zastanawiacie czym mam jakiś sposób na to by każda ankieta była zakończona zarobkiem, lecz nie :D do tej pory jeszcze nie znalazłem sposobu na to, trzeba po prostu być uważnym, gdy np. macie żeby zaznaczyć czy palicie dajcie zawsze tak, czy macie telefon TAK itp. To zawsze mi pomagało :p



OFERTY


Dostajemy od wielu firm wynagrodzenie za np. wypełnienie ankiety, badz za zagranie w gre, lub także za pobranie aplikacji na telefon komórkowy. JEDNA UWAGA JEŚLI ANKIETA CHCE OD WAS NUMER TELEFONU NIE WYPEŁNIAJCIE JEJ TAKIE OFERTY SIĘ OMIJA :)



TASK


Taski to także sposób na zarobienie lecz długi i moim zdaniem monotonny, można na nich zarobić od 0.01$ do 0.20$ za jednego Taska



CLIXGRID


Jest tu obrazek podzielony na 600 małych kwadracików, KONTO STANDART 30 darmowych kliknięć natomiast KONTO PREMIUM 60 darmowych kliknięć do wygrania od 0.01$ do 10$



To by było na tyle, mam nadzieje że komuś to pomoże i zarejestruje się z mojego linka 


Jeśli chcecie zarobić troche $$ napisz do mnie a na pewno Ci pomogę zarobić

Kto się zarejestruje z mojego linka jak pisałem wyżej będzie miał ze mną kontakt 24h na dobę, porady, pomoc przy ankietach i nie tylko.
E-mail lipowiec@onet.pl

POZDRAWIAM turos


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz